філологічний конфлікт і соціально-виховна спрямованість комедії пігмаліон

ФІЛОЛОГІЧНИЙ конфлікт і соціальна спрямованість п’єси Б. Шоу «Пігмаліон». П’єси Б. Шоу називають драмами-дискусіями, інтелектуальними драмами. І це не витівка критиків, а лише спостереження за традицією митця. Про що ж дискусія у п’єсі «Пігмаліон»? Передусім вона має характер соціальний, бо виносить на обговорення питання: що важливіше — походження чи виховання й освіта. Відтак проблема стає ключовою і розв’язується через дискусії героїв, їхній вибір.


Мета: дослідити конфлікт ідей у творі, втілений як специфічний “філологічний конфлікт”і соціально-дидактичну спрямованість п’єси; особливості розвитку драматичної дії, проблематику твору; поглибити значення поняття “парадокс”; розвивати аналітичне та творче мислення, навички художнього аналізу драматичного твору, складання тез та опорних схем, роботи з додатковою літературою; формувати інтерес до дослідницької діяльності; виховувати естетичний смак, зацікавленість театральним мистецтвом.. Конспект на урок Зарубіжна література скачати.


Конфлікт цей у п'єсі яскраво зображено автором в образах двох героїв — професора фонетики Хіггінса і вуличної квіткарки Елізи Дулітл. Тобто автор створює конфлікт між творцем і його творінням, між зовнішньою культурою і духовною сутністю людини. Зовні респектабельний, культурний, вихований, інтелігентний професор-лінгвіст Хіггінс заключає парі з іншим джентльменом — полковником Пікерінгом, що за декілька місяців він, завдяки його методиці, зуміє перетворити дівчину-квіткарку, яку вони щойно зустріли, на даму з вищого суспільства.


Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії п’єси «Пігмаліон». М е т а(розвиток компетентностей): предметних – уміння аналізувати розвиток сценічної дії п’єси «Пігмаліон»; розповідати про особливості драматичного конфлікту п’єси; ключових – розвиток культури спілкування, навичок систематизації фактів, уміння подавати інформацію у вигляді схем і таблиць. Т и п у р о к у: формування нових знань, умінь, навичок. Як автор втілив античний міф про Пігмаліона в своїй комедії? ІІ. Яким чином драматург підсилює ідейний зміст і спрямованість своєї п’єси в епізоді зустрічі Гіггінса з батьком Елайзи? Чому третю дію «Пігмаліона» Б.Шоу називає «дебютом у товаристві лондонської еліти»?


Освітня: проаналізувати комедію "Пігмаліон '', її міфологічну основу, дати уявлення про інтелектуальний характер драматургії Б. Шоу; формувати навички аналізу драматичного твору; формувати вміння і навички вести дискусію, з’ясувати обставини головного конфлікту у творі, допомогти студентам розкрити образи твору, з`ясувати їх значення, естетику, привабливість. Проблематика твору, художні особливості, «філологічний конфлікт», соціально-виховна спрямованість? «Дискусія» і відкритість закінчення. Чому?


Роль міфу в комедії «Пігмаліон». Пробудження людської гідності в головній героїні п’єси. Роль Митця у п’єсі. Значення відкритого фіналу п’єси. Пігмаліон – Хіггінс, торкнувшись своїм різцем до цієї Галатеї, розбуркав приспані в ній духовні й інтелектуальні сили, і його витвір виявився вищим і кращим за нього самого. У світі, де живуть і діють герої комедії, людина не може існувати без певного ярлика. Моя педагогічна позиція у навчально-виховному процесі – це необхідність спілкуватися через знання й здобувати знання через спілкування. Пам’ятаймо педагогічну аксіому, що навчати - це передавати знання; вчитись – це засвоювати знання і складність навчального процесу полягає в тому, щоб навчитись усвідомлювати отримані знання.


навчально - виховний. Хід уроку: ” Пігмаліон” - це блискуча комедія, але комедія не стільки розважальна, скільки соціальна. Недаремно сам драматург відзначав в передмові, що вона “інтенсивна і навмисне дидактична”. Просто само мистецтво, на думку Шоу, “не може бути іншим”. Розвиток драматичного конфлікту ” Пігмаліона” він свідомо завершує відкритим фіналом, аби у глядача не виникло думки", що справа вже зроблена і проблеми вирішені за нього самим драматургом”. театр Шоу.


Урок 08 "ПІГМАЛІОН" АНАЛІЗ КОМЕДІЇ. 2 слайд. Описание слайда . Будучи скульптором, Пігмаліон вирізав із слонової кістки статую жінки, таку прекрасну, що сам закохався в неї, умовив богиню Венеру оживити її і одружився з Галатеєю. Пігмаліон і Галатея. 20 слайд. Описание слайда: Ця чарівна легенда про силу й міцність любові була неодноразово використана в літературі. У ХІІ столітті англійський поет і драматург Марстон написав поему "Перетворення статуї Пігмаліона“. 21 слайд. Описание слайда: Наприкінці XIX століття до міфу звертаються В.Морріс у поемі "Пігмаліон і Галатея“. 22 слайд. Описание слайда


Проблематика й художні особливості твору, його “філологічний конфлікт” і соціально-виховна спрямованість. Гіпермаркет Знань>>Зарубіжна література>>Зарубіжна література 10 клас>> Зарубіжна література: Джордж Бернард Шоу (1856—1950). Пігмаліон. «Пігмаліон» є точною фабульною копією одного епізоду з цього роману, герой якого, викупивши молоду жебрачку в матері, зайнявся її освітою і вихованням в експериментальних цілях. Источник — «osvita.name/index.php?title=Проблематика_й_художні_особливості_твору,_його_“філологічний_конфлікт”_і_соціально-виховна_спрямованість». Авторські права | Privacy Policy |FAQ | Партнери | Контакти.


1.Драма «Пігмаліон»- втілення естетичних і соціальних принципів драматурга. Переосмислення автором міфу про Пігмаліона. 2.Проблематика твору. 3.Парадокс – сюжетна основа п´єси. 4.Система образів, авторське ставлення до героїв, подій твору. Завдання для підготовчого періоду. 1.Дати тлумачення поняттям:»парадокс», «квінтесенція», «Пігмаліон», «пуритани. 2.Подумайте, що споріднює драму Б.Шоу з античним світом і що відрізняє. 3.Зіставте і порівняйте міф і драму. 9. Васильєв Є. М. "Усе-таки Галатеї не зовсім подобається Пігмаліон". Матеріали до вивчення комедії Б. Шоу // Всесвітня література і культура. - 2004. - № 1. - с. 7-12. Практичне заняття № 7.


Як філологічний конфлікт сприяє розв'язанню важливих соціальних проблем у "Пігмаліоні". філологічний. конфлікт. как филологический конфликт влияет на решение важных социальных проблем в пьесе "Пигмалион". Ваш комментарий к ответу: Отображаемое имя (по желанию)


1 «Пігмаліон» : проблематика і художні особливості твору, міфологічна основа твору. його «філологічний конфлікт» і соціально-виховна спрямованість. 1 «Пігмаліон» : проблематика і художні особливості твору, міфологічна основа твору. його «філологічний конфлікт» і соціально-виховна спрямованість.


"Пігмаліон" Б. Шоу - зразок "драми-дискусії". План. 1. Драма "Пігмаліон" - втілення естетичних і соціальних принципів драматурга. Переосмислення автором міфу про Пігмаліона. 2. Проблематика твору. 9. Васильєв Є. М. "Усе-таки Галатеї не зовсім подобається Пігмаліон". Матеріали до вивчення комедії Б. Шоу // Всесвітня література і культура. - 2004. - № 1. - с. 7-12. Інструктивно-методичні матеріали.


Адже правильна освіта і виховання відіграє далеко не останню роль в житті будь-якої особистості. Сам Шоу мету своєї п’єси визначив наступним чином: «” Пігмаліон “- це насмішка над шанувальниками” блакитної крові”… Новые вопросы в Другие предметы. В чём причина массовых выступлений ногайцев против русской администрации????помогите мне пожалуйста срочно нужно! 1.Для чего перед утюжкой делают пробу на лоскуте обрабатываемой ткани? 2. Каким получится изделие , если провести его влажно-тепловую обработку один р … аз - после пошива всего изделия? 3. Почему влажную ткань утюжат до полного высыхания, .


Названі комедії мають багато спільного, незважаючи на те, що вони належать до культурної спадщини різних народів. У 1913 році була написана відома п'єса „Пігмаліон", в якій за допомогою давньогрецького міфу про скульптора Пігмаліона і його статую Галатею, що оживила Афродіта, Б.Шоу показує можливість "духовного оживлення" людини засобами мистецтва слова, високої культури. Блискучі парадокси драматурга (мовні, ситуаційні та ін.) розкривають парадоксальність самого життя, складного й багатогранного, не передбачуваного й непізнаного у всіх своїх проявах. Комедію „Мина Мазайло&.


Всепьеси Шоу отвечаютважнейшемутребованиюпредъявленномуБрехтом современномутеатру а іменнотеатр долженстремитьсяизображатьприроду человекакак поддающуюсяізмененію ізавісящую отклассовойпрінадлежності. Зрітельпонімает чтоЕліза сделаласьледі НЕ благодарятому що еенаучілі одеватьсяі говорити какледі а благодарятому що онавступіла вчеловеческіеотношенія.


Другий розділ присвячений зіставленню варіантів міфу про Пігмаліона та комедії “Пігмаліон” Б. Шоу і детальному дослідженню тексту комедії. У висновках підсумовуються результати дослідження та успіхи у досягнення поставлених завдань. Список використаної літератури нараховує 30 джерел. Розділ і. Характеристика епохи, автора, прецендентність сюжету міфу про пігмаліона. 1.1.Розкриття контексту епохи. У 70-х роках XIX століття Англія стала провідною капіталістичною країною, яка завойовувала важливі морські шляхи і колонії.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз англ мова 9 клас 5 рік навчання кучма морська

шара чит 1.3

чертеж матрицы для обтяжки пуговиц