сучасні методи викладання зарубіжної літератури
Актуальність дослідження. Думка про те, що уроки зарубіжної літератури вирізняються з-поміж усіх інших навчальних предметів, не потребує доказів. Саме література виконує головну роль у формуванні світогляду, характеру й особистісних якостей, естетичних смаків учнів. На сучасному етапі вивчення літератури значну роль відведено вихованню серйозного, вдумливого читача — людини з розвиненим критичним мисленням, здатної оцінювати себе і навколишній світ, що не можливо без формування базових якостей о. Наукова робота на урок Зарубіжна література скачати.
Курс ―Методика викладання іноземних мов та зарубіжної літератури у ВНЗ‖ є нормативною навчальною дисципліною підготовки магістрів-філологів, вищим рівнем узагальнення тієї методичної роботи, яку здійснили методисти і викладачі-практики у згаданій галузі протягом останніх десяти років. Курс підбиває підсумки і вказує перспективи на майбутнє. Його головною метою є формування у студентів-філологів вмінь і навичок викладання іноземних мов та зарубіжної літератури у вищих навчальних закладах усіх типів.
Зарубіжна література - складова літературної та загальногуманітарної освіти українських школярів. Використання інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури. Е. Печерська бачить головну особливість нестандартного уроку у викладанні певного матеріалу у формі, пов’язаній з численними асоціаціями, різними емоціями, що допомагає створити позитивну мотивацію навчальної діяльності [17, с.62]. О. Митник і В. Шпак наголошують, що нестандартний урок народжується завдяки нестандартній педагогічній теорії, вдумливому самоаналізу діяльності вчителя, передбаченню перебігу тих процесів, які відбуваються на уроці, а найголовніше - завдяки відсутності штампів у педагогічній технології [13, с.11].
Назвіть пасивні методи викладання літератури. Лекція, розповідь, реферат; художнє і творче оповідання, екскурсії, евристичний метод . Що таке “вічні” образи в зарубіжній літературі? Це образ автора у прозовому творі, носій авторської мови; * Це визначні художні образи, які, виникнувши за певних історичних обставин, мають велике загальнолюдське значення
Методика викладання зарубіжної літератури у школі розглядається різними вченими-методистами по-різному. Перші розглядають її як прикладне літературознавство, інші – як мистецтво вчити, і треті – намагаються знайти в методиці поради, що допоможуть правильно організувати та провести урок з зарубіжної літератури. Використовуючи інноваційні педагогічні технології в процесі вивчення літератури сучасна дослідниця Ю. Ковбасенко вважає, що «… важливо постійно дбати про те, щоб студенти не лише вивчали окремо взяті теми і розділи будь-якої.
Специфіка методики викладання зарубіжної літератури. Планування та організації роботи словесника. Методи і прийоми вивчення світової літератури в школі. Типологія уроків світової літератури. Вивчення біографії письменника. Особливості сучасних порівняльних досліджень. Міждисциплінарні підходи до літератури та її контекстів. Мультикультуралізм як складне міждисциплінарне явище. Концепція інтертекстуальності в сучасному літературознавстві. Інтертекстуальність як різні види міжтекстової взаємодії; аспект структурної самоорганізації твору; методологія дослідження; ознака постмодернізму.
Анотація: В статті «Сучасні підходи у викладанні зарубіжної літератури. Компетентнісний підхід» розглядається компетентнісний підхід у викладанні зарубіжної літератури. Аналізуються комунікативна, емоційно-ціннісна, життєва та творча компетенції. Наводяться приклади комунікативно-ситуативних вправ. Учень оволодіває методом праці, який у майбутньому зможе застосувати до аналогічних завдань. Цей принцип допоможе дитині виробити в собі впевненість у власній вартості, у тому, що вона сама дасть собі раду і власними зусиллями зуміє подолати труднощі, які траплятимуться на її життєвій дорозі. У зв’язку з цим частина програмного матеріалу опрацьовується учнем самостійно.
Сучасні методи викладання літератури Семінар підготувала Глінська Т.В., методист НМЦ. 4. Проблеми типології уроків літератури. 5. Шляхи підвищення ефективності уроку літератури. 6. Особливості уроків з позакласного читання. 7. Підготовка і планування уроків літератури. 8. Урок в умовах навчального кабінету літератури. . 5. На уроках літератури
- учні засвоюють:
- систему літературних знань, умінь і навичок,
- розвивають свої творчі здібності.
вивчення світової літератури. 1.1 Мета, завдання і зміст навчання світової літратури у старших класах. 1.2 Психолого-педагогічні засади використання інноваційних технологій у вивченні світової літератури. Вивчення курсу зарубіжної літератури в загальноосвітній школі здійснюється українською мовою. У визначенні їхньої суті немає єдиного погляду: одні розуміють це як певну систему вказівок щодо використання сучасних методів і засобів навчання; інші цілеспрямоване застосування прийомів, засобів, дій для підвищення ефективності навчання; треті - цілісний процес визначення мети, обгpунтування плану і програми дій та навчальних методів. 2. Спробуйте змінити стиль викладання. Частіше звертайтеся до учнів з.
Тема работы: Особистісно-орієнтоване викладання зарубіжної літератури по предмету Педагогика. Размер: 26.09 КБ. Содержит 25835 знаков, 0 таблиц и 0 изображений.Реферат на тему .Особистісно орієнтоване викладання зарубіжної літератури .Виконала студентка групи АВ 42 .Панчишин Христина .Особистісно орієнтоване.
Методика викладання української і зарубіжної літератур у вищих навчальних закладах. 1. Сучасні підходи до методики викладання літератури. 2. Засадичні здобутки сучасної науки про літературу. 3. Історична епоха та її вплив на розвиток парадигма тики методичної науки. 4. Способи ознайомлення студентів на занятті з художніми текстами. Методи і прийоми практичного засвоєння матеріалу з історії зарубіжної літератури. 28. Аналіз художнього твору як основна форма роботи на практичному занятті з історії зарубіжної літератури. Шляхи аналізу художнього твору, характеристика кожного з них. Особливості аналізу творів різних жанрів.
Новітні педагогічні технології викладання зарубіжної літератури у вузі. Завдання методики викладання літератури у контексті проекту «Концепція літературної освіти в Україні». Діалог культур як методологія та форма сучасної освіти. Інтерактивні методи викладання зарубіжної літератури. Віртуальні та дистанційні форми викладання та навчання. Метод проектів у формування умінь та навичок з зарубіжної літератури Відео-, аудіо презентація, мультимедійні технології викладання зарубіжної літератури. Ейдетика як навчальна технологія. Вивчення літератури за опорними схемами та образними асоціаціями.
Особливості вивчення зарубіжної літератури в 5 – 6 класах У роботі розглядаються методи, прийоми, етапи вивчення художнього твору, різні види його аналізу . Світова література показує нам, що прагнення до правди, добра і щастя – єдине для всіх народів, прилучає до духовної культури людства, об’єднує народи, робить їх побратимами, пробуджує радість пізнання людини і розуміння загальнолюдських цінностей життя.” Далі вчитель запитує, які книги зарубіжних авторів учні читали. І кожен має зрозуміти, чому, читаючи цю казку, ми, сучасні люди, вболіваємо за героїню, засмучуємось або відчуваємо полегшення, коли історія закінчується добре для доброї людини, а зла й вередлива справедливо покарана. II.
Методика викладання літератури – „самостійна педагогічна наука про виховання, літературну освіту й розвиток особистості учня засобами художнього слова, наука про раціональне використання методів і прийомів, які забезпечують учителеві-словеснику найвищу педагогічну результативність у його роботі з учнями за мінімальної затрати їхньої енергії та сил” (Г.Л.Токмань). Об’єкт дослідження методики викладання світової літератури – процес професійної підготовки майбутнього вчителя до викладання світової літератури в школі.
Сучасні технології та методики навчання у процесі викладання зарубіжної літератури. Анотація. У тезах розглянуто застосування інноваційних технологій на уроках світової літератури сучасні методи навчання та їх ефективність. Ключові слова: розвиток інтелектуального читача, інноваційні технології, мультимедійні засоби, зарубіжна література. «Як учитель музики несе на урок скрипку, а не книгу про скрипку, так і в устах викладача на уроці літератури повинне звучати художнє слово, що розкриває ідею, а не сумовиту розповідь про ідею», –зазначав В. Сухомлинський [1, с. 43].
Викладання зарубіжної літератури: проблеми та досягнення. Султанівські читання.: Збірник статей / Відп. ред. В. Г. Матвіїшин. - Івано-Франківськ, 2010 -Випуск І. - 156 с. У виданні вміщено наукові й науково-методичні статті з питань літератури та методики її викладання, висвітлено окремі аспекти розвитку комунікативних здібностей студентів. До збірника ввійшли матеріали Всеукраїнської конференції “Викладання зарубіжної літератури: проблеми та досягнення. Султанівські читання” (Івано-Франківськ, 2009).
27. Штейнбук Ф. М. Методика викладання зарубіжної літератури в школі : навчальний посібник / Штейнбук Ф. М. – 2-ге вид., випр. та уточн. – Тернопіль : Мандрівець, 2009. – 280 с. Втім хоч сучасні підходи до вивчення літератури базуються на загальних засадах педагогіки і мають універсальний характер, вони тим не меншне зовсім, на мій погляд, адекватно корелють зі специфікою такого унікального предмету, як література. Зокрема, В. В. Голубков виокремлював методи вивчення літератури за джерелом знань, тобто ці методи були визначені ним як лекція учителя, бесіда, самостійна робота учнів.
Інтерактивні методи навчання. Комунальний навчальний заклад. «НВК І-ІІІ ступенів «ліцей-школа» Козятинської. міської ради. Вінницької області». Учитель світової літератури Кухар С. Л. Формування творчої особистості. Велику роль у цьому відіграє викладання світової літератури, покликане не тільки давати знання, але й різнобічно виховувати і розвивати особистість. Інноваційні уроки з використанням інтерактивних методик – це творча самореалізація вчителя, а для учня – це свято творчої праці. Сучасні програми орієнтують учителя світової літератури на формування мовної особистості учня, що характеризується свідомим ставленням до опанування мови, розвиненим мовленням, а отже, і мисленням.
Коментарі
Дописати коментар