самостійна робота 1 тема 2.3 складні випадки правопису великої букви гдз
Тема: Складні випадки правопису великої літериСоціокультурна тема: Мандрівка країнамиМета навчальна: повторити складні випадки правопису великої букви, фо. Мета навчальна: повторити складні випадки правопису великої букви, формувати правописні вміння; Мета розвивальна: удосконалювати вміння вживати велику букву в. писемному мовленні; Мета виховна: за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного.
Мета:- навчальна: повторити складні випадки правопису великої букви, формувати правописні вміння, удосконалювати вміння вживати велику букву в писемному мовленні, знаходити і виправляти орфографічні помилки; - розвивальна: розвивати пам’ять, мислення, мовлення, творчі здібності; - виховальна: виховувати любов до рідного слова, шану і повагу до культури, історії рідного міста.
Рошинець Тетяна Вікторівна, учитель української та російської мови Прелесненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Черкаської селищної ради Слов`янського району Донецької області. Складні випадки правопису великої букви, слів із подвоєнням і подовженням приголосних. Мета: повторити і систематизувати знання учнів про правила вживання великої букви, про подвоєння й подовження приголосних; формувати правописні вміння; розвивати логічне мислення, пам’ять; сприяти вихованню любові до рідного краю. Внутрішньопредметні зв’язки: Фонетика: подовження приголосних, уподібнення приголосних.
Тема заняття: Складні випадки правопису великої букви. Мета заняття: Дидактична повторити та закріпити правила правопису, навчитися складати таблиці, укомплектувати теоретичний матеріал Виховна - виховувати повагу до слова Розвиваюча - Розвивати мислення, уміння виділяти основне. Вид заняття: Практичне заняття Форма проведення заняття: Виконання вправ Методичне забезпечення: картки, опорні конспекти. Література: Обов’язкова: Ющук І.П. Практикум з правопису української мови. 1997. Пазяк О.М., Українська мова і культура мовлення.-К.,1995 Український правопис.-К.,1994. Додаткова: Збірник диктанті.
Розділ IV. Контрольна робота. Вживання великої літери. Завдання І. 8. Через дефіс пишуться складні особові імена та прізвища: Жан-Поль, Жан-Клод, Марія-Тереза (фр. - єдине ім’я),але: Серхіо Хосе, Марко Антоніо (ісп. – два окремих імені); Жоліо-Кюрі, Альтаміра-і-Кревеа. Правильно напишіть імена та прізвища: марія тереза, педро ігнасіо, Жан п’єр, фрідріх вільгельм, зиновій - богдан; новиков прибой, красс мартініс, жан жак. 2. З великої літери з дефісом пишуться подвоєні назви, артиклі і частки на початку географічних назв: Баден-Баден, Аксель-Хейберг, Ель-Кувейт, Лос-Аламос, Ла-Манш, Норман-Уелс, Буенос-Айрес, Норт-Даунс, але: Норткліф, Норфолк тощо
З Великої букви такоже пишеться перше слово рубрики тексту, ЯКЩО Кожна рубрика закінчується Крапка; перше слово прямої мови после двокрапок; Початкове слово постанови, резолюції, протоколом; после двокрапкі за словами В«СлухалиВ», В«УхваливВ» в про-токолі. (Довідкова література з цього питання: В«Український правописВ», В«Довідник з українського правописуВ».) p> Велика буква у Власний Назв. 1. З Великої літери пишуться індівідуальні імена, по батькові, прізвіща, псевдонімі, прізвіська людей, назви дійовіх ОСІБ байок, казок, драматичних творів. Реферат на тему: Складні випадка правопису Великої букви. Тренувальні Вправи. Реферат на тему: Правопис. Складні випадка правопису м'якого знака, апострофа.
Тема заняття: «Складні випадки правопису великої букви. Тренувальні вправи». Мета заняття . 5. Коментар відповідей та робіт студентів. 6. Викладення та вивчення нового матеріалу (зміст позначених питань подається у вправах, які студенти мають виконувати). Вправа. Розкрийте дужки і вставте велику або малу літеру. Поясніть вживання великої літери. А. (г)енеральний (с)екретар ООН, (п)резидент України, (г)олова (в)ерховної (р)ади України, (п)рем’єр-(м)іністр Канади, (м)іністерство (о)світи і науки України, (з)ахідна Україна, (к)раїни (з)аходу, (б)ульвар Тараса Шевченка, (м)айдан (н)езалежності, (р)еспубліка (б)олгарія, (у)горська (р)еспубліка, (к)орейська (н)ародно-(д)емократична (р).
Правопис суфіксів. Уживання великої літери Самостійна робота 6. Стилістично нейтральна лексика; емоційно й експресивно забарвлені засоби. Самостійна робота 7. Стилістичне забарвлення значущих частин слова: префіксів і суфіксів. Контрольна робота 3. Складні випадки написання прізвищ, географічних назв. Контрольна робота 4. Словотворчі засоби стилістики. Українська література. Самостійна робота 1. Іван Нечуй-Левицький «Кайдашева сім’я» Самостійна робота 2. Панас Мирний «Xiбa ревуть воли, як ясла повні?» Самостійна робота 3. Іван Карпенко-Карий «Мартин Боруля» Самостійна робота 4. Українська драматургія i театр 70-90-х років XIX століття.
План заняття Тема заняття .Складні випадки правопису великої букви. Тренувальні вправи Мета заняття Дидактична. Складні випадки правопису м'якого знака, апострофа. М’який знак пишемо: 1. Після зубних звуків - д, т, з, с, ц, л, н, дз - якщо вони звучать м’яко: суть, тінь. 2. Після м’яких приголосних перед О: льон, трьох. 3. У суфі . Вивчення правопису у 1-4 класах з допомогою засобів мультимедіа. Скачать. 40836.
Мета: повторити складні випадки правопису великої букви; формувати правописні вміння; удосконалювати вміння вживати велику букву в писемному мовленні; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати у школярів толерантність, повагу до культури, історії й мови інших народів. Внутрішньопредметні зв’язки . Ознайомлення десятикласників із темою, метою і завданнями уроку. IV. Самостійне топонімічне дослідження. ► Учні мали завчасно дослідити походження назв запропонованих українських міст і річок, що по них протікають, і підготувати невелику доповідь. Матеріал для вчителя.
Тут найдется полное раскрытие темы -Складні випадки правопису великої букви. Тренувальні вправи, Загружено: 2011-03-12. 7. Коментар роботи студентів. 8. Підсумок заняття: Розкрийте значення одного з поданих фразеологізмів у короткому гумористичному тексті. 1. По гарячих слідах. 2. Насипати жару за халяви. 3. Жити в гаразді. 4. Сам собі хазяїн. 9. Домашнє завдання: продовжити творчу роботу. Похожие работы на - Складні випадки правопису великої букви.
План-конспект уроку на заявлену тему, мета якого - повторити складні випадки правопису великої букви, формувати правописні вміння, удосконалювати вміння вживати велику букву в писемному мовленні, знаходити і виправляти орфографічні помилки; розвивати пам’ять, мислення, мовлення, творчі здібності; виховувати любов до рідного слова, шану і повагу до культури, історії рідного міста.
Мета: повторити складні випадки правопису великої букви; формувати правописні вміння; удосконалювати вміння вживати велику букву в писемному мовленні; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати у школярів толерантність, повагу до культури, історії й мови інших народів. Внутрішньопредметні зв’язки
Вправи до теми «СКЛАДНІ ВИПАДКИ ПРАВОПИСУ ВЕЛИКОЇ БУКВИ» Вправа 1. Перепишіть, розкриваючи дужки, ставлячи, де потрібно, велику літеру й лапки. Поясніть правопис власних назв. 1. Крищукові виднілося неба небагато, якась мізерія, що вміщувалася у вікні, та він знав його, міг із заплющеними очима. Вправи до теми «СКЛАДНІ ВИПАДКИ ПРАВОПИСУ ВЕЛИКОЇ БУКВИ». Вправа 1. Перепишіть, розкриваючи дужки, ставлячи, де потрібно, велику літеру й лапки. Поясніть правопис власних назв. 1. Крищукові виднілося неба небагато.
Складні випадки слововживання. Урок № 4. Основні правила правопису. Складні випадки слововживання. 1. Робота з підручником. 1) Опрацювання теоретичного матеріалу. 2) Виконання вправ і завдань. 9. Самостійна робота. Запишіть слова в алфавітному порядку, вставляючи пропущені букви. Яка це орфограма? Запис перевірте за словником. Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Основні правила правопису. Складні випадки слововживання", із категорії "Конспекти", який є складовою архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете багато матеріалів: ГДЗ, творів переказів, конспектів, презентацій, ДПА, ЗНО, методички, посібники до уроків та багато іншого.
Реферати українською » Педагогика » Складні випадка правопису Великої букви. Тренувальні Вправи. Реферат Складні випадка правопису Великої букви. Тренувальні Вправи. Планзаняття. Реферат на тему: Управління самостійною роботою студентів-дипломників і питання антропологічної власності. МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ Філія державного освітнього закладу Вищої професійної. Реферат на тему: Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку як умова попередження дисграфії. Зміст Запровадження 1. Розвиток просторових вистав об онтогенезі 2. Залежність між. Реферат на тему: Формування професійної готовності педагога до взаємодії з дітьми з неповних сімей.
Складне речення. Пряма мова ВАРІАНТ 1 ВАРІАНТ 2. ГДЗ Українська мова 5 клас. Зошит-тренажер з правопису [Заболотний В.В. Заболотна О.В.] 2016. У даному матеріалі Ви можете ознайомитись з готовим домашнім завданням до зошита-тренажера з правопису для закладів загальної середньої освіти з української мови 5 клас. Видавництво "Літера", Київ. Автор зошита-тренажера: Заболотний В.В. Заболотна О.В. Рік видання 2016.
Тестові завдання: 1. У котрому рядку допущені помилки при написанні слів з великої букви: А Євангеліє, Національний медичний університет, Полтавщина, Донбас. Б Крим, Пуща водиця, Софійський Собор, Буковина. В Поштова площа, Західна Україна, Коран, День хіміка. Г держави Средиземномор’я, Ліга арабських держав. 2. Виберіть рядок з правильним вживанням великої літери: А клуб моряків, Державна Дума, слово Боже, Пісня пісень. Б Клуб Моряків, державна дума, Слово боже, пісня Пісень. В Клуб моряків, Державна дума, Слово Боже, Пісня Пісень. Г клуб Моряків, державна Дума, слово боже, пісня пісень. 3. В.
Тема заняття: Складні випадки правопису великої букви. Тренувальні вправи. Мета заняття . Продовжуємо практично працювати над орфограмами щодо правопису слів з великої літератури. 3. Мотивація навчання (пригадуємо вивчене на попередньому занятті, з’ясовуємо необхідність вивченої теми). 4. Актуалізація опорних знань – виконання вправ. У кожній парі словосполучень визначте нормативне. 9. Домашнє завдання: продовжити творчу роботу. Все работы, похожие на Учебное пособие: Складні випадки правопису великої букви. Тренувальні вправи. Похожие работы: • Складні випадки правопису великої букви.
Работа добавлена на сайт samzan.ru: 2016-06-09. "Складні випадки правопису великої букви. Тренувальні вправи". План заняття Тема заняття: Складні випадки правопису великої букви. Тренувальні вправи. Мета заняття: Дидактична Навчити грамотно писати, використовувати правила на практиці, аналізувати орфограми. Ющук І.П. Практикум з правопису української мови. 1997. Пазяк О.М., Українська мова і культура мовлення.-К., 1995 Український правопис.-К., 1994.
Скачать к уроку педагогика Складні випадки правопису великої букви. Примітка. З великої букви також пишеться перше слово рубрики тексту, якщо кожна рубрика закінчується крапкою; перше слово прямої мови після двокрапок; початкове слово постанови, резолюції, протоколу; після двокрапки за словами «Слухали», «Ухвалили» в про-токолі. (Довідкова література з цього питання: «Український правопис», «Довідник з українського правопису».) Велика буква у власних назвах. 1. З великої букви пишуться індивідуальні імена, по батькові, прізвища, псевдоніми, прізвиська людей, назви дійових осіб байок, казок, драматичних творів.
Коментарі
Дописати коментар