забeзпeчeння бeзпeки руху поіздів на eлeктрифікованих ділянках залізниці при складних мeтeорологічних умовах

Про забезпечення безпеки руху поїздів на електрифікованих ділянках залізниці при складних метеорологічних умовах. З метою забезпечення безперешкодного руху поїздів при складних метеорологічних умовах, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити „Оперативний план дій працівників залізниці при складних метеорологічних умовах” (додаток 1), „Перелік вітрових місць на яких обмежується швидкість руху вантажних поїздів при сильних вітрах” (додаток 2), „Перелік місць розміщення електровозів з пневмобарабанами та пристроїв для збивання ожеледі, встановлених на автомотрисах контактної мережі” (додаток 3).


Ця Інструкція встановлює порядок забезпечення безпеки руху поїздів під час виконання колійних робіт на перегонах, під’їзних коліях і станціях залізниць України (далі станціях). Вимоги цієї Інструкції поширюються на ділянки, на яких найбільша встановлена швидкість руху поїздів не перевищує: для пасажирських -160 км/год, рефрижераторних - 120 км/год, ван­ тажних - 90 км/год. 1.1. Сфера застосування Норми й вимоги Інструкції є обов’язковими для всіх пра­ цівників колійного господарства й підприємств, установ та органі­ зацій залізничного транспорту, що належать до сфери управління Міністерства ін.


система управління безпекою руху поїздів - комплекс заходів, які дають змогу персоналу Укрзалізниці, залізниць, підприємств та їх структурних підрозділів ефективно проводити роботу у сфері убезпечення руху поїздів; службове розслідування - комплекс заходів, які здійснюються у межах компетенції з метою уточнення причин і умов, що сприяли виникненню транспортної події, та виявлення винних у цьому осіб; суб'єкти управління - персонал, функціональні служби, структурні підрозділи, які впливають на систему управління з метою забезпечення її функціонування


Усі залізничники, робота яких пов'язана із знаходженням на перегонах і станціях електрофікованих ділянок повинні знати «Правила безпеки для працівників залізничного транспорту на електрифікованих лініях», і строго дотримуватися їх. Усі металеві споруди (мости, опори шляхопроводи), на яких закріплюються елементи контактної мережі, деталі кріплення контактної мережі на залізобетонних і неметалевих штучних спорудах, атакож металеві конструкції (гідроколонки, світлофори тощо), що стоять окремо і розташовані на відстані, меншій 5 м від частин контактної мережі, що знаходиться під напругою, маю.


Безпека руху поїздів – комплекс організаційних і технічних заходів, спрямованих на забезпечення безаварійної роботи та утримання в постійній справності залізничних споруд, колій, рухомого складу, механізмів та пристроїв. Вимоги безпеки – вимоги, встановлені законодавчими актами, нормативно-технічною документацією, правилами, постановами та інструкціями, виконання Яких забезпечує належний рівень безпеки. Система управління безпекою руху поїздів - структурована і документована система, що дозволяє персоналу Укрзалізниці, залізниць, підприємств та структурних підрозділів ефективно проводити політику у сфері забезпечення безпеки руху поїздів.


на залізницях України, затвердженою наказом Міністерства транспорту України від 08.07.95 N 260, Інструкцією з техніки безпеки для електромонтерів контактної мережі, затвердженою Міністерством шляхів сполучення СРСР від 06.06.90. На ділянках, не обладнаних автоблокуванням, перед заміною рейки потрібно укладати паралельно до рейки, що підлягає заміні, обхідну перемичку з мідного проводу перерізом не менше 50 мм2 при змінному та 120 мм2 при постійному струмі (додаток 4, рис. 5). Зняття перемичок дозволяється тільки після заміни рейки, коли вона закріплена болтами в стиках. 9. правила безпеки під час руху електрифікованими лініями негабаритних вантажів.


Правила безпеки на залізничних об’єктах та залізничному транспорті дуже прості і їх потрібно дотримуватися задля збереження не тільки свого здоров’я, а й життя: 1. Дотримуйтесь правил особистої безпеки при переході через залізничні колії та знаходження поблизу них. Привчайте до цього своїх дітей. Пам’ятайте, що залізниця являється зоною підвищеною небезпеки і неможливо огородити тисячі кілометрів магістралі, як огороджуються промислові об’єкти. Необхідно знати, що зупинити відразу поїзд, як автомашину, не можливо, бо навіть при екстреному гальмуванні до повної зупинки поїзд по інерції проїде щ.


Правила безпеки для працівникiв залiзничного транспорту на електрифiкованих лiнiях - Електрифіковані лінії. Подробности. Категория: Правила. 10.1 Для забезпечення безпеки людей від ураження електричним струмом та попередження перепалення проводів КМ поїзним диспетчерам та черговим станції заборонено: відправляти електрорухомий склад на перегони в тих випадках, коли з КМ ближнього перегону знята напруга; приймати електрорухомий склад або виконувати на станції маневри з електрорухомим складом із заїздом на електрифіковані колії станції, на яких відключена напруга; на станціях стикування постійного та змінного.


Щ М ІН ІС Т Е Р С Т В О ІН Ф Р А С Т Р У К Т У Р И У К Р А ЇН И НАКАЗ № 204 Київ 02.04.20 Про затвердження та введення в дію Інструкції з забезпечення безпеки руху поїздів при виконанні колійних робіт на залізницях України Відповідно до статті 5 Статуту залізниць України, затвердже­ ного постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.98 № 457, з метою встановлення нормативів щодо забезпечення безпеки руху поїздів під час виконання колійних робіт на залізницях України НАКАЗУЮ: 1. Затвердити та.


У статті розглянуто особливості взаємодії струмоприймачів електропоїздів і контактної мережі на ділянках з прискореним рухом поїздів. Так як проблема живлення електропоїздів на високій швидкості досить складна, оскільки необхідно підтримувати постійний контакт між двома гнучкими системами (струмоприймачем і контактним проводом) з дуже різними характеристиками, а також забезпечувати зниження зносу поверхонь тертя і обмежувати їх переміщення, то дану проблему слід вирішувати, використовуючи комплексний підхід і розглядаючи систему «контактна мережа струмоприймач» як єдине ціле. Отже, в статті пр.


Для тяги поїздів на електрифікованих ділянках залізниць використовуються електровози. В якості приміського транспорту використовуються електросекції або електропоїзди. 1. Системи електрифікації. Відстань між підстанціями на вантажонапружених ділянках, особливо в складних гірських умовах, може бути всього лише кілька кілометрів. Трамваї, тролейбуси використовують постійну напругу = 550 (600) В, метрополітен = 750 (825) В. 1.2. Система змінного струму зниженої частоти.


ГАБАРИТИ НА ЗАЛІЗНИЦЯХ - ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ УКРАЇНИ - Загальний курс транспорту - загальні відомості про залізничний, автомобільний, авіаційний, водний, трубопровідний транспорт і його роль у галузях економіки країни, основні елементи інфраструктури, система, організація та органи управління транспортом і шляхи, техніко-економічні особливості видів транспорту і науково-технічні проблеми його подальшого розвитку. 4.5. габарити на залізницях. Для забезпечення безпеки руху поїздів потрібно, щоб локомотиви і вагони, а також вантажі на.


Інструкція з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України (ІРП) відповідно до основних положень, установлених Правилами технічної експлуатації залізниць України (ПТЕ) та Інструкцією з сигналізації на залізницях України (ІСИ), конкретизує правила: - приймання, відправлення, пропуску поїздів при різних засобах сигналізації, централізації, блокування (СЦБ) та зв'язку на станціях та прилеглих до них перегонів, як за нормальних умов дії засобів СЦБ та зв'язку під час руху поїздів, так і у випадках несправності цих засобів; - приймання і відправлення поїздів за умов виконання рем.


На конкретних дiлянках залiзниць вiдповiдно до перелiку, затвердженого Державною адмiнiстрацiєю залiзничного транспорту України, встановлюються диференцiйованi швидкостi. Додатковi вимоги до споруд та пристроїв на дiлянках, де пасажирськi поїзди рухаються iз швидкiстю бiльше 140 км/год., встановлюються вiдповiдною iнструкцiєю Державної адмiнiстрацiї залiзничного транспорту України. Внесення змiн у конструкцiї споруд та пристроїв допускається тiльки з дозволу тих посадових осiб, якi мають право затверджувати проектну документацiю на цi споруди та пристрої. В особливо важких умовах на роз'їздах та обгонних пунктах поздовжнього або . У разi виявлення несправностi, яка загрожує безпецi руху, вiн зобов'язаний вжити заходiв.


Правила безпечної поведінки на залізниці: · Пішоходам дозволяється переходити залізничні колії тільки в установлених місцях ( пішохідні мости, переходи, тунелі, переїзди тощо). На станціях, де немає мостів і тунелів, залізничні колії слід. · Наближаючись до залізничного переїзду, необхідно уважно стежити за світловою і звуковою сигналізацією, а також положенням шлагбаумів. · При наближенні поїзда до перону або платформи необхідно стежити за звуковими сигналами, що подаються з локомотива, електропоїзда та іншого самохідного рухомого складу, уважно слухати оповіщення, що передаються по гучномовному зв’язку.


Правила безпеки на залізниці. Дозволяється переходити залізничні колії тільки у встановлених місцях: по пішохідних мостах, переходах, тунелях, переїздах тощо. На станціях, де немає мостів і тунелів, слід переходити залізничні колії у місцях, обладнаних спеціальними настилами, біля яких встановлені знаки «Перехід через колії». Безпека на залізниці. Залізниця – це зона підвищеної небезпеки, причому з двох видів: наїзду рухомого складу і ураження електричним струмом високої напруги. Стояти на підніжках і перехідних площадках, відчиняти двері вагонів під час руху потяга, затримувати автоматичні двері вагонів під час їх зачинення і відчинення. Проїжджати у вантажних потягах без спеціального дозволу.


Стабільне функціонування залізниці забезпечує підвищення рівня життя населення. Підвищення ролі транспорту супроводжується не тільки позитивним ефектом, але й негативними наслідками. Саме тому забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті набуває особливо актуального значення, адже саме від цього залежить життя людей та стан навколишнього середовища.. Стаття на урок Різне скачати.


Земляне полотно працює у складних умовах дії динамічних факторів від РС з одночасною та постійною дією природних факторів – води, вітру, температури повітря. Штучні споруди будують при пересіченні залізниці з водотоками (річки, струмка), з різкими змінами рельєфу місцевості (гірські хребти, глибокі ущелини), з дорогами для інших видів транспорту у різних рівнях (автодороги, трамвайні колії, пішохідні дороги), а також при пересіченні залізничних ліній у різних рівнях. Для забезпечення міцності і стійкості колії та безпечного руху поїздів з встановленими швидкостями виконуються планово-запобіжні ремонтно-колійні роботи.


удосконалити систему забезпечення безпеки руху через залізничні переїзди; встановити порядок проведення перевірок знань та підвищення кваліфікації працівників, пов'язаних з рухом поїздів і маневровими роботами, а також відповідальних за вантажно-розвантажувальні роботи. 2 Комплексна система безпеки руху поїздів. безпеку поїзд рух. Для регулювання і забезпечення безпеки руху поїздів по перегонах і станціях призначені залізничні системи автоматики і телемеханіки. Їх застосування дозволяє збільшити пропускну здатність залізничних ліній і станцій, переробну спроможність сортувальних вузлів,.


На ділянках залізниць, де вхідні, маршрутні і вихідні світлофори можуть переводитися на автоматичну дію для безупинного проходження поїздів по станції, дозволяюче показання є нормальним при переведенні їх на автоматичну дію. На ділянках, не обладнаних автоблокуванням, нормальним показанням вхідних, вихідних, прохідних і маршрутних світлофорів є забороняюче.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз англ мова 9 клас 5 рік навчання кучма морська

шара чит 1.3

чертеж матрицы для обтяжки пуговиц