класифікація документів
Класифікація документів — це одне з завдань інформаційного пошуку, яке полягає у зарахуванні документа до однієї з кількох категорій на підставі його змісту. Класифікація може здійснюватися власноруч або автоматично, за допомогою створеного набору правил чи із застосуванням методів машинного навчання. Документи, що класифікуються, можуть бути текстовими, це можуть бути зображення та музика і так далі. Кожен вид документа має свої особливості класифікації.
Класифікація документів. Автор: dilovy · Дата: 8 Март 2009 · Есть 15 коммент. Відповідно до змісту документа, зокрема відношення інформації документа до особи, структури, предмета, напрямку діяльності укладача чи адресата, за ознаками і класифікації та групами розрізняють такі документи: 1. За найменуванням: акт, протокол, інструкція, лист тощо. 2.За змістом і спеціалізацією
2. Класифікація документів. Найважливішою класифікаційною ознакою документа є його зміст, зокрема відношення зафіксованої в ньому інформації до предмета чи до напряму діяльності. Відповідно до цього виділяють різні види документів за ознаками класифікації та групами. Документи класифікуються: За способом фіксації: письмові, графічні, фото- й кінодокументи, фонодокументи. Письмові – рукописні або виготовлені за допомогою друкарських пристроїв та розмножувальної техніки.
Комплексна схема класифікації документів. Класифікація документів за інформаційною складовою. Основні ознаки класифікації зведені в таблицю 3.3. Таблиця 3.3. Основні ознаки класифікації документів за інформаційною складовою. №. Основні ознаки класифікації. 1. Характер знакових засобів фіксації інформації.
Розвиток класифікації документів. Класифікація документів - одна з найдавніших і дотепер остаточно невирішених проблем. Початкові етапи її пов'язані з організацією і систематизацією зборів, створенням переліків одиниць зберігання, тобто з функціонуванням перших бібліотек і архівів, зокрема староєгипетських . Історично першим практичним способом розподілу документів в логічній послідовності - класи, підкласи і більш дробові частини - є класифікації, що.
Класифікація відображає закономірності розвитку документів, встановлює зв'язки між ними, служить основою упорядкування. «Розкласти все по поличках» - ось призначення класифікації. Для проведення класифікації документації слід знати наступні положення
Документ – матеріальний об’єкт, що містить у зафіксованому вигляді інформацію, оформлений у заведеному порядку і має відповідну до законодавства юридичну силу. Документи сприяють удосконаленню внутрішньої організації будь-якого підприємства, закладу чи установи, є обставиною для прийняття рішень, узагальнень, довідково-пошукової роботи. Класифікація документів. Відповідно до загальних ознак документи поділяють на[1]: 1. За способом фіксації інформації
Класифікація — це розподіл документів на класи за узагальненими ознаками споріднення та відмінності. Мета класифікації полягає в підвищенні оперативності роботи апарату управління та відповідальності виконавців. У поточній роботі класифікацію документів здійснюють на етапі групування їх у справи. Найважливішою класифікаційною ознакою документа є його зміст.
Документи з високим рівнем стандартизації складаються за затвердженою формою. Уніфікація як один з напрямків раціоналізації документів у наш час втілюється в розробці й застосуванні на практиці типізованих та трафаретних текстів. Типізація текстів – процес створення тексту-зразка, тексту-стереотипу, на основі якого можуть бути збудовані тексти аналогічного змісту, що відповідають подібним управлінським ситуаціям.
Дослідження класифікації, як засобу систематично-сучасного документопотоку. Історія виникнення та видова характеристика сучасних класифікацій документа. Аналіз сучасного стану класифікації документів, пошук механізмів для її подальшого розвитку.
КЛАСИФІКАЦІЯ ДОКУМЕНТІВ. Документ (від лат. взірець, зразок) – це засіб закріплення на спеціальному матеріалі (папері) результатів діяльності установи або фірми. Класифікація службових документів – це поділ їх на класи за найбільш загальними ознаками схожості та відмінності. Мета класифікації полягає в підвищенні оперативності роботи апарату управління та відповідальності виконавців. Документи поділяють за такими основними ознаками
Класифікація документів. Отже, вирізняють письмові та рукописні документи. Письмовий документ - текстовий документ, мовна інформація якого зафіксована будь-яким видом письма. Рукописний документ - це письмовий документ, створений способом нанесення знаків письма власноручно. Види документів визначають за такими ознаками . Службові документи створюються організаціями, підприємствами та службовими (посадовими) особами, які їх представляють.
Класифікація документів - це поділ їх на класи за найбільш загальними ознаками схожості та відмінності. Мета класифікації полягає в підвищенні оперативності роботи апарату управління та відповідальності виконавців. У поточній роботі класифікацію документів здійснюють на етапі групування їх у справи.
4.3. Класифікація документів. Суть документів і їх місце в господарській діяльності підприємства відображаються у їх класифікації, поділі на групи за певними ознаками схожості й відмінності, кожна з яких несе змістове навантаження. Документи класифікують за місцем складання, за призначенням, за порядком складання, за способом використання, за змістом. За місцем складання бухгалтерські документи поділяють на внутрішні і зовнішні.
Матеріал до лекції вибірково-навчального предмету "Інформатика" для студентів І курсу закладів фахової передвищої освіти за програмою 2017 року, яка затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407. Для студентів, які навчаються на основі базової загальної середньої освіти. Модуль 3. Основи електронного документообігу. Конспект на урок Інформатика скачати.
- документи особового походження; особові документи (Нд); особистий документ (Нд) - документ, який створено фізичною особою поза службовою діяльністю або який міститься в її приватному зібранні. · Залежно від призначення: - індивідуальні -- створюють у кожному окремому випадку для розв'язання конкретної управлінської ситуації . Поки що не створена єдина семантична схема класифікації документів, загальна для всіх країн світу. · По рівню узагальнення інформації
Поняття документу. Призначення та класифікація документів. Документообіг. Загальні правила оформлення документів. За навчальною програмою 2018 року. Урок 36. Номер слайду 2. Документ - матеріальний носій інформації. Класифікація документів. Номер слайду 5. За змістом документи поділяють на: організаційно-розпорядчі;фінансово-розрахункові;постачально-збутові та ін. Документ - матеріальний носій інформації. Класифікація документів. Номер слайду 6.
Класифікація документів - це поділ їх на класи за найбільш загальними ознаками схожості та відмінності. Мета класифікації полягає в підвищенні оперативності роботи апарату управління та відповідальності виконавців. У поточній роботі класифікацію документів здійснюють на етапі групування їх у справи. Документи класифікуються за такими ознаками: - спосіб фіксації інформації; - зміст
Коментарі
Дописати коментар