методика викладання української мови в початкових класах

Методика навчання української мови в початковій школі : В23 навчально методичний посібник для студентів вищих навчальних. закладів / За наук. ред. М. С. Вашуленка. — К. : Літера ЛТД, 2011. — 364 с. ISBN 978 966 178 015 5. Методика викладання української мови в початкових класах визначає тео-ретичні аспекти навчання мови учнів 1—4 класів і рекомендує ефективні методи і прийоми вдосконалення мовленнєвого розвитку молодших школярів, форму-вання в них засобами мови і літератури наукового уявлення про мову як знакову систему.


Методика викладання української мови в початкових класах визначає тео-. ретичні аспекти навчання мови учнів. класів і рекомендує ефективні методи. і прийоми вдосконалення мовленнєвого розвитку молодших школярів, форму-. вання в них засобами мови і літератури наукового уявлення про мову як знакову. систему. ерела збагачення методики.


1. Методика викладання української мови як наука. Методика української мови - педагогічна наука, яка вивчає закономірності навчання школярів української мови, а саме: - зміст навчання, - методи роботи вчителя та учнів . 2.Завдання української мови як навчального предмета у початкових класах. Завдання початкового курсу української мови: - прищепити учням осмислене ставлення до мовних фактів, - навчити їх орієнтуватись у мовних структурах; - сформувати науково-правильні уявлення з фонетики і графіки, лексики, словотвору, граматики (морфології та синтаксису).


We use your LinkedIn profile and activity data to personalize ads and to show you more relevant ads. You can change your ad preferences anytime. Вашуленко М С Методика навчання української мови у початковій школі. Upcoming SlideShare. Loading in …5. Вашуленко М С Методика навчання української мови у початковій школі. 36,269 views. Share.


Методика викладання української мови – педагогічна наука, об’єктом дослідження якої є сучасна українська літературна мова, а предмет – процес оволодіння українською мовою в умовах навчання дітей у школі. Щоб успішно навчати дітей необхідно: Визначити зміст навчання, який містить програма, підручники з української мови для учнів початкової школи; Наповнити цей зміст конкретним навчальним матеріалом, який широко представлено в букварях, підручниках з української мови, читанках, книгах для позакласного читання; Розробити методичні рекомендації і вказівки, як працювати на уроках з цими матеріалами.


В початкових класах частина і. НАВЧАННЯ ГРАМОТИ Посібник-практикум для студентів педагогічного факультету. ЖИТОМИР 2004. УДК 371. 321 ББК – 81.411. 1 р 0 М. Міненко Л.М., Підлужна Г.В. Методика викладання української мови в початкових класах. Частина 1. Навчання грамоти. – Житомир: Вид-во ЖДУ, 2004.- 52 с. У навчально-методичному посібнику подано плани практичних занять із методики викладання української мови в початкових класах (розділ „Навчання грамоти”), інструктажі до них та допоміжні матеріали для самостійної роботи студентів: понятійний апарат до розділу, орієнтовні конспекти уроків, розвивальні вправи творчого та ігрового характеру, тести для самоконтролю та ін.


4.Які завдання стоять перед методикою навчання української мови в початкових класах як навчальним предметом ? 5.До яких форм наукових досліджень можна залучати вчителя початкових класів? 6.Яких професійно – методичних крмпетенцій набуває майбутній учитель початкових класів у процесі вивчення курсу методики? 7.Розкрийте особливості методики навчання української мови в початковій школі, зумовлені специфікою курсу української мови, що його опрацьовують молодші школярі. 3.Методика викладання української мови: Навч.посіб./С.І.Дорошенко, М.С.Вашуленко, О.І.Мельничайко та ін.; за ред. С.І.Дорошенка. -К.: Вища шк., 1992. Тема:Наукові основи методики навчання грамоти.


Методика викладання мови — педагогічна наука. Педагогічною вона вважається тому, що предметом її дослідження є процес оволодіння українською мовою в умовах навчання дітей у школі. Це означає, що в центрі її уваги лежить навчання (процес оволодіння). Отже, сказане можна узагальнити так: методика викладання української мови в початкових класах — це педагогічна наука, що визначає теоретичні засади навчання мови учнів І—4 класів і рекомендує найефективніші методи і прийоми удосконалення мовленнєвого розвитку молодших школярів, формування у них засобами мови і літератури наукового уявлення про мову як знакову систему.


Мето́дика виклада́ння украї́нської мо́ви — розділ педагогіки, який вивчає форми, методи і зміст навчання української мови у початкових, середніх та старших класах загальноосвітньої школи. Методика викладання тісно пов'язана з такими напрямками мовознавства, як соціолінгвістика, діалектологія, а також із загальною дидактикою та психологією. Зазвичай розрізняють загальну методику мови, або лінгводидактику, і часткову (конкретну) методику мови. Термін лінгводидактика був запроваджений у 1970-ті роки.


Лекції для педучилищ. — 246 с. Автор: студентка Мусієнко Ю.С. Всього 23 лекції: Предмет і завдання курсу. Зв'язок методики викладання української мови з іншими науками. Основні розділи курсу "Методика викладання української мови в початковій школі". Лінгвістичні і психологічні основи методики навчання грамоти. Читання і письмо - види мовленнєвої діяльності. Звукова система української мови у взаємозв'язку з графічною. Сучасний звуковий аналітико-синтетичний метод навчання грамоти.


Предмет і завдання курсу методики викладання української мови в початкових класах. Методика навчання грамоти, завдання розділу. План лекції. 1. Предмет і завдання курсу. 2. Зв'язок методики викладання української мови з іншими науками. 3. Принципи, часткові методи і прийоми методики викладання рідної мови. Методика викладання української мови в початкових класах — це педагогічна наука, що визначає теоретичні засади навчання мови учнів І—4 класів і рекомендує найефективніші методи і прийоми удосконалення мовленнєвого розвитку молодших школярів, формування у них засобами мови і літератури наукового уявлення про мову як знакову систему.


2.Методика викладання української мови в початкових класах як окрема навчальна дисципліна. Предмет і завдання курсу. Основні розділи. 3.Аналіз діючих підручників та програм з рідної мови для початкової школи. 4.Сучасні наукові дослідження в галузі методики викладання української мови (О. Савченко, М Вашуленко, А. Богуш та ін.). 5.Звуковий аналітико-синтетичний метод навчання грамоти, розроблений К. Ушинським. Цінність методу, основні прийоми аналізу та синтезу.


У навчальному посібнику висвітлено всі розділи, передбачені програмою з методики викладання української мови в початкових класах для педагогічних навчальних закладів II–IV рівнів акредитації. Матеріали посібника зорієнтовані на Державний стандарт початкової загальної освіти з освітньої галузі «Мова і література» та нову програму з української мови для чотирирічної початкової школи. ОЗНАЙОМИТИСЯ. ЗМІСТ. Передмова .3. Розділ 1. Методика навчання української мови як педагогічна наука .4. Принципи навчання української мови .5. Методи навчання .7.


Методи навчання української мови в початковій школі — це способи роботи учителя та учнів, за допомогою яких досягається оволодіння знан-нями, уміннями та навичками, формується світогляд учнів, розвиваються їх здібності. Класифікація методів навчання мови можлива за такими ознаками: •• за характером керівництва розумовою діяльністю учнів . 1. Назвіть теоретичні складові методики викладання мови у по-чаткових класах та їх мету. 2. Яка мета практичних складових методики викладання україн-ської мови? 3. Які джерела впливають на збагачення методики? 4. Яка система принципів, зумовлених завданнями всебічного роз


Розділ І Методика викладання української мови як педагогічна наука. Методика навчання грамоти. Лекція № 1 (2 години). Предмет і завдання курсу методики викладання української мови в початкових класах. Методика навчання грамоти, завдання розділу. План лекції. Предмет і завдання курсу. Зв'язок методики викладання української мови з іншими науками. Основні розділи курсу "методика викладання української мови в початковій школі. Лінгвістичні і психологічні основи методики навчання грамоти. Читання і письмо - вили мовленнєвої діяльності.


Методика навчання української мови, літературного читання та каліграфії. Спеціальність: 013 Початкова освіта Автор: к. філол. н., доц. Білявська Т. М. Миколаїв–2017. Завдання курсу: - забезпечити засвоєння теоретичних основ методики навчання української мови та літературного читання в початкових класах; - надати ґрунтовні знання щодо вимог шкільної програми, структури підручників; - навчити визначати конкретні методи, прийоми та засоби навчання відповідно до навчального матеріалу


В початковій школі пропонується викладання української мови, як рідної, на основі комунікативно-діяльнісного, функціонально-стилістичного та особистісного підходів; застосування поряд із традиційними нових технологій навчання української мови, у тому числі й інтерактивних прийомів. Учитель і учень перебувають у ситуації співпраці, і завдання учителя на уроці - стимулювати школярів до особистісного сприйняття дійсності та яскравого виразного образного відтворення її .


1. Предмет і завдання курсу «Методика викладання української мови в початкових класах». 10. Типи уроків письма під час навчання грамоти, їх структура. Навчання рідної мови в школі розпочиналося з аналізу живого мовлення — з поділу на склади і звуки близьких для розуміння дітьми слів. Сам К. Д. Ушинсь¬кий так підкреслював характер свого методу: «Я не тому віддаю перевагу звуковому методові, що діти за ним вив-чаються швидше читати й писати, але тому, що, досягаю-чи успішно спеціальної своєї мети, метод цей, водночас, дає самодіяльність дитині, невпинно вправляє увагу, па-м'ять та розсудок дитини, і коли перед нею потім розкри-вається книга, то вона вже.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз англ мова 9 клас 5 рік навчання кучма морська

шара чит 1.3

сила тёмная обратная сторона сказки прохождение читать