гра на що схожий настрій емоційний тренінг

Усвідомлення своїх емоційних станів дозволяє розвивати здатність до контролю, керуванню та використанню своїх емоцій та почуттів. Вміння бути уважним до себе та власних станів разом із здатністю порівнювати та аналізувати дозволяють людині виявляти та розуміти емоції інших.. Конспект на урок Логопед скачати. Перед грою потрібно обговорити з дитиною який у неї настрій, що вона відчуває, може ображена на когось. Вправа «На що схожа емоція». Дітям пропонується повідати іншим про якусь емоцію: її можна намалювати, можна порівнювати з яким-небудь кольором, твариною, станом, можна показати її в рухах – усе залежить від фантазії і бажання дитини. Емоційно-вольовий тренінг. Вправи на вираження основних емоцій. 10 0.


Дидактична гра "Який настрій". Лінія емоційно-ціннісного розвитку займає неабияку позицію у новій Програмі розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі". вважається, що почуття дитини, її емоції та настрій є дуже важливими для її душевного стану. Тому слід навчати дитину аналізувати власні відчуття, виражати їх, пояснювати причину їх виникнення. Першим кроком до цього мають стати елементарні дидактичні ігри, спрямовані на ознайомлення дитини з різними емоціями на прикладі облич. Це можуть бути як людські обличчя (фотографії чи просто малюнки), так і обличчя тварин, казкових.


Гра «На що схожий настрій». Мета: вивчити емоційний стан учасників тренінгу. Хід вправи: по черзі всім потрібно сказати, на яку пору року, погоду, природне явище, схожий ваш настрій сьогодні. Наприклад: мій настрій сьогодні схожий на весняну, білу пухнасту хмаринку в голубім небі. А ваш? Вправа «Комплімент». Мета ігор на групову згуртованість – об’єднати учасників групи для спільного вирішення поставлених завдань, розвиток вміння висловлювати симпатію і повагу один до одного. Такі ігри надзвичайно важливі, адже від того на скільки згуртована група залежить якість виконання завдань та рівень досягнення поставлених цілей всього тренінгу. 1. Зв’язування групи.


ГРА «МАЛЮЄМО ЕМОЦІЇ ПАЛЬЦЯМИ» Мета: вчити передавати свій емоційний стан. Для цього необхідно використати скляночки з гуашевою фарбою. Можна намалювати свій настрій за допомогою пальців. ГРА «МАЛЮЄМО НАСТРІЙ МУЗИКИ» Після прослуховування і обговорення характеру і настрою музики можна. запропонувати дітям намалювати її. Це сприяє формуванню вміння висловлювати свої почуття, враження через колір, малюнок. Гра «На що схожий настрій?» Учасники гри по черзі говорять, на яку пору року, природне явище, погоду. схожий їхній сьогоднішній настрій. Почати порівняння краще дорослому: «Мій настрій схожий на білу пухнасту хмарину в спокійному блакитному небі, а твій?»


Урок-тренінг "Емоції і настрій. Як покращити свій настрій .Практична робота. Розучування ігор для підвищення настрою.. (17.6 Kb) ] 06.12.2014, 19:40. Урок – тренінг №27 Тема. Емоції та настрій людини. Як покращити свій настрій. Практична робота. Розучування ігор, що сприяють гарному настрою. Мета. Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку-тренінгу? (Учні говорять свої очікування і прикріплюють листочки на дерево.) Основна частина 1.Мозковий штурм -Який у вас сьогодні настрій? А який був учора? -Що таке настрій? -Який буває настрій? -Від чого залежить настрій? -Що потрібно робити, щоб у вас був гарний настрій? 2.Розповідь вчителя Пригадайте казку «Червона Шапочка». -Що вчинив Вовк?


Гра-тренінг "Різний настрій". Читаю вірш, діти зображують руками, мімікою відповідний настрій. Наш Сашко бува веселий, коли друзі всі в оселі. Якого кольору може бути радість? Радість переливається різними кольорами. На що вона може бути схожа? На салют, яскраві променисті самоцвіти. Пофантазуйте, поміркуйте.


Багато НДО проводять навчання, тренінги та семінари, зустрічі та заходи, що передбачають участь груп незнайомих між собою людей. Тематика навчання може відрізнятися за змістом: права людини, стійкий розвиток, розбудова громади, соціальне підприємництво, гендерна рівність, соціальна інклюзія, протидія насильству, вирішення конфліктів тощо. Водночас, загальною рисою тренінгів є використання інструментів неформального навчання: ігор, вправ, розв’язання практичних завдань та ситуацій, а також мінімальна кількість лекцій і теорій.


Настрій — більш або менш тривалий, бадьорий або пригнічений емоційний стан. Він є похідним від різних емоцій, що діють на людину і створюють певний час емоційний фон. Його стійкість залежить від обставин і типу нервової діяльності. Почуття — це психічні чи фізичні відчуття людини, викликані певними душевними переживаннями, які є більш постійними, ніж емоції. Часто на настрій впливають порушення емоцій. Назвемо деякі з них. Апатія — стан надмірно пониженого емоційного збудження, повна байдужість, бездіяльність. Стрес — захисна реакція організму на сильні зовнішні впливи (небезпеку, перевтому то.


Психологічні ігри для дітей дошкільного віку Тренінг для дошкільнят «В краю гарного настрою» Автор: Сангалова Наталія Геннадіївна, педагог-психолог Муніципального казенного дошкільного навчального закладу «Дитячий садок № 145» комбінованого виду міста Дзержинська Нижегородської області. Опис матеріалу: використання у роботі з дітьми методу цветоассоциации для визначення свого емоційного стану, подальша стабілізації емоційного стану доступними для дошкільнят засобами.


«На що схожий настрій?» Учасники гри по черзі говорять, на яку пору року, природне явище, погоду схожий їхній сьогоднішній настрій. Почати порівняння краще дорослому: «Мій настрій схожий на білу пухнату хмарину в спокійному блакитному небі, а твій?» . негативно позначається і на самій дитині, і на її братах і сестрах; • невиправдано залучають дитину до вирішення «дорослих» родинних проблем, чим завдають шкоди її емоційному розвиткові; • купують надміру інтелектуальні ігри, забуваючи про спортивний інвентар, про необхідність фізкультури; • не завжди знаходять правильний підхід до дитини, ставлять до неї вимоги, як до дорослої, не вміють досягти взаєморозуміння, встановити щирі, товариські взаємини.


Гра «Хто на світі найзліший?» Ігровий матеріал. Ілюстрації до казок. Зовсім на нас не схожий!» Презирливо подивилися на каченяти. Це була остання надія каченяти. Гра «Мій настрій». Діти стають в коло один за одним і за допомогою рук зображують на спині дітей, які стоять попереду спочатку спокійний настрій, потім збудження. Гра повторюється декілька разів.


Вправа «Просипайся, трете око» «Людина бачить не тільки очима. Мудрість і розум, витримка і спокій можуть прокинутися у твоєму третьому оці. Витягни вказівний палець, напруж його і поклади на чоло між брів над носом. Тут твоє третє око, око мудрості. Розітри цю точку, приказуючи: «Прокидайся, третє око, прокидайся, третє око.» 6—10 разів. Вправа «Дихай…


Коли настрій гарний, вам хочеться гратися, навчатися, а коли — поганий, нічого не хочеться робити; вас не радують улю-блені ігри, спілкування з друзями. Те, що ви відчуваєте в різноманітних си-туаціях, називається почуттями». Підсумуйте: «Отже, те, що ви відчува-єте в різних ситуаціях, називається по-чуттями». Вправа (учні уявляють ситуацію і відтво-рюють емоції за допомогою звуків). Усі відповіді дітей записуйте на дошці (погуляти на свіжому повітрі, пограти в рухливі ігри, помалювати, почитати ціка-ву книжку, подивитися мультфільм, заспі-вати веселу пісеньку). Підсумуйте: «У вас є можливість створю-вати собі позитивний настрій». 95. Підсумкові завдання (закріпити отримані знання).


— Діти, який настрій у вас залишив наш тренінг? (Гарний) — Намалюйте його, і нехай він залишиться у вас на весь день! Прощання — Я дякую вам за плідну роботу, за гарний настрій! . Наприкінці гри психолог обговорює з учнями, що людина повинна робити, щоб добитися досконалості в якій-небудь справі. Бесіда. Чи повинна людина вдосконалювати свій характер і чому? . Той, кому нестерпно важко і хто переміг трудність, схожий на альпініста, що досяг найвищої вершини». (В. Сухомлинський); Хід заняття. Емоційний стан – це стан, коли людина швидко реагує на що-небудь; це нестриманість. 2-й учень: НАСТРОЄМ називається більш або менш тривалий, бадьорий або пригнічений емоційний стан.


Емоції, настрої, переживання, почуття – все це «звуки нашої душі». Вони грають у нашому житті величезну роль. Ми сумуємо, радуємося, засмучуємося, захоплюємося, тужимо, сердимося, тривожимося або веселимося – все це прояви емоцій ­– емоційні реакції, «звуки» нашої душі. Емоції роблять наше життя яскравим, різноманітним, часом бурхливим,а часом спокійним….все залежить від того позитивні вони чи негативні…… Найповніше емоції проявляються у творчості і є стимулом для творчого процесу. Обговорення: Що відчули? Чи змінився настрій! Чи впливає музика на емоційний стан людини? 5. Вправа «Бар’єри креативності». Вправа дає можливість усвідомити бар’єри креативності.


Методика проведення тренінгу емоційної компетентності ґрунтується на принципі поетап-ності розвитку групи і наступності у самопізнанні та самовдосконаленні. Кожне наступне за-няття є логічним продовженням попереднього, а у змістовому плані – підґрунтям наступного. 5. Вміння управляти настроєм є важливою складовою емоційної компетентності. Настрій виникає у внутрішньому світі, забарвлює момент життя, який переживається. Тому іноді люди маскують ці емоції іншими. Провина – емоція, схожа на сором, оскільки також виникає у результаті неузгодження очі-куваної та реальної поведінки.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз англ мова 9 клас 5 рік навчання кучма морська

шара чит 1.3

чертеж матрицы для обтяжки пуговиц