презентацію нове в реалізації завдань опанування навчального змісту математикиу 2 класі
Освітня галузь «Математика» Основна мета: формування в учнів математичної компетентності на рівні, достатньому для забезпечення життєдіяльності в сучасному світі, успішного оволодіння знаннями з інших освітніх галузей у процесі шкільного навчання, забезпечення інтелектуального розвитку учнів, розвитку їх уваги, памяті, логіки, культури мислення та інтуїції.
Головна » Презентації з педагогіки. Презентація на тему: Реалізація діяльнісного підходу до навчання математики як головна умова забезпечення ефективності математичної освітиРеалізація діяльнісного підходу до навчання математики як головна умова забезпечення ефективності математи. Завантажити презентацію. Отримати код. Діяльнісний підхід до організації навчання математики: сприйняття навчального матеріалу; його усвідомлення; запам’ятовування; застосування на практиці: Д І Я Л Ь Н І С Т ь Учень здійснює повний цикл пізнавальних дій, а саме: Діяльнісний підхід до навчання математики Г. С. Паньків. Слайд 7.
Етапи реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання (від простого до складного): – введення міжпредметних зв’язків на уроках суміжних дисциплін на основі репродуктивної діяльності і елементів проблемності; – постановка міжпредметних навчальних проблем і самостійний пошук їх вирішення на окремих уроках . Плануючи тематичний день, учитель наче створює “нереальну тварину” зі змісту навчального матеріалу різних дисциплін, але так, щоб вона була “живою”, тобто вміла фунціонувати як цілісна система: рухатися, їсти, дихати, рости тощо. Така тварина повинна вміти робити навіть те, що придумає винахідник.
У навчальному плані освітньої програми закладу освіти конкретизується розподіл годин інваріантного (у випадку викладання інтегрованого курсу двома педагогічними працівниками) та варіативного складників. Методичні рекомендації щодо реалізації мовно-літературної освітньої галузі в 2 класі. За типовою освітньою програмою, створеною колективом під керівництвом О. Я. Савченко, мовно-літературна освітня галузь у 2 класі може реалізуватися через інтегрований курс «Українська мова та читання» або через окремі предмети «Українська мова» і «Читання». Компетентнісний підхід — ключова ознака презентації змісту, процесу і результатів навчання в інтегрованому курсі.
Особлива увага приділяється взаємодії змісту навчання, проведенню попереднього хронометражу часу майбутнього уроку При складанні конспекту уроку слід чітко розподілити кількість часу , що відводиться кожному педагогу і строго дотримуватися даного регламенту. 21. Третій етап • слід звернути особливу увагу на організацію інтегрованого уроку: ретельно продумати розташування необхідного обладнання, щоб не витрачати час на його пошуки або розвішування під час уроку; • продумати форми організації практичної роботи учнів і розставити відповідно столи; • заздалегідь розкласти на столах необхідний розд.
Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: порадник для вчителя» містить матеріали та практичні завдання, які допоможуть учителям створювати освітнє середовище, забезпечити різні форми інтегрованого на-вчання, залучати до педагогічної взаємодії родини дітей, інших партнерів, оці-нити власну практику в контексті освітніх новацій, здійснювати моніторинг розвитку учнів. Уже кілька років поспіль створення можливостей рівного доступу до дошкіль-ної освіти для всіх дітей цього віку – пріоритет для держави загалом та місцевих органів самоврядування зокрема. Якщо 2016 року черга в дошкільні заклади становила 90,9 тис. місць, то напе-редодні 2018/2019 навчального року вона скоротилася до 46,2 тис. місць.
Навчальними програмами обов’язково передбачається внесок кожного навчального предмета у формування зазначеної компетентності. + Цей Державний стандарт ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів, що реалізовані в освітніх галузях і відображені в результативних складових змісту базової і повної загальної середньої освіти. + При цьому особистісно зорієнтований підхід до навчання забезпечує розвиток академічних, соціокультурних, соціально-психологічних та інших здібностей учнів.
Модельні навчальні програми: 1-2 класи 3 клас. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 1-3 класах НУШ. 3 клас Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у ЗЗСО у 2020/2021 н. р. 2 клас Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році ( лист №1/11-5966 від 01.07.2019). НОВЕ Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи (Наказ МОН України від 02.09.2020 р. № 1096). Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів початкових класів НУШ.
Нестандартні форми організації навчання математики у початковій школі.Циклова комісія викладачів математичних дисциплін і інформатики.Вступ. 3Розділ 1. Психолого-педагогічні основи використання. Розділ 1. Психолого-педагогічні основи використання нестандартних уроків. 4. у навчальному процесі 4. 1. 1. Урок ? основна форма організації навчання математики у початкових класах 4. 1. 2. Психолого-педагогічні особливості організації нестандартних уроків у початкових класах. 6. Розділ 2. Нестандартні форми роботи на уроках математики у початкових класах 10. 2.1. Класифікація нестандартних форм організації навчання. 10.
Модельні навчальні програми: 1-2 класи 3 клас. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 1-3 класах НУШ. 3 клас Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у ЗЗСО у 2020/2021 н. р. 2 клас Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році ( лист №1/11-5966 від 01.07.2019). НОВЕ Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи (Наказ МОН України від 02.09.2020 р. № 1096). Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів початкових класів НУШ.
Основним завданням школи на сьогодні, як практикує Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року є «…обов’язковим здобуття усіма дітьми і молоддю повної загальної середньої освіти в обсягах, визначеними державними стандартами загальної середньої освіти»; урізноманітнення моделей організації освіти, зокрема для дітей, які проживають в сільській місцевості, оновлення змісту форм і методів в організації навчально-виховного процесу на засадах особистісної. Державні стандарти й навчальні програми повинні відповідати вимогам часу, тобто в них мають . - Базового навчального плану початкової загальної освіти
Навчально-методичний комплекс – це сукупність нормативних та навчальнометодичних матеріалів на паперовій та/або в електронній формах, необхідних і достатніх для ефективного виконання школярами програми навчальної дисципліни, передбаченої навчальним планом. 5. • навчальна програма з математики; • календарно-тематичні плани; • підручники з грифом МОНУ, які відповідають можливостям конкретно школи та можливостям учнів; • зошити з друкованою основою відповідно змісту обраних підручників; 6. • електронні засоби навчання; • демонстраційні навчальні таблиці; • роздаткові матеріали; • моделі приладів .
Основна мета навчального предмета «Природознавство» — формування природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу і людину, основ екологічних знань, опанування способів навчально-пізнавальної і природоохоронної діяльності, розвиток ціннісних орієнтацій у ставленні до природи. ♦ павичок самостійної роботи учнів з інформацією; ♦ засвоєння норм етичного, естетичного, морального ставлення людини до природи. Відповідно до базового навчального плану предмет «Природознавство» вивчається з 1 по 4 клас по дві години на тиждень у кожному класі.
Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: порадник для вчителя» є про-довженням навчальних тем, які опрацьовувались вчителями під час тренінгів. Посібник містить матеріали та практичні завдання, які допоможуть вчителям створювати освітнє сере-довище, забезпечити різні форми інтегрованого навчання, залучати до педагогічної взаємодії родини дітей, інших партнерів, оцінити власну практику в контексті освітніх новацій, здійсню-вати моніторинг розвитку учнів. Практичне завдання 1. . 56 Ранкові зустрічі . . 57. Створення спільноти в класі . . 57 Розвиток навичок спілкування. . .
Зміст цільових завдання та їх кількість залежить від змісту навчального матеріалу. Залежно від визначеної системи уроків, яка відображена у тематичному плануванні, мета може бути єдина для цілої теми, але конкретна для окремого уроку, котра знаходить своє відображення у кінцевих результатах навчання. Формулювання цілей і завдань мають відповідати критеріям SMART, де.
Завдання членам МО 1.Працювати з учнями переможцями міського етапу олімпіад та кандидатами на участь в третьому етапі з метою підготовки їх до обласних олімпіад з предметів природничо-математичного циклу. 2.Впроваджувати поради і рекомендації щодо впроваджування наскрізного навчання з використанням міжпредметних зв’язків під час навчальної діяльності учнів. 3.Розробити моделі уроків з елементами екологічної освіти учнів. Засідання № 3.
Курс математики основної школи логічно продовжує реалізацію завдань математичної освіти учнів, розпочату в початкових класах, розширюючи і доповнюючи ці завдання відповідно до вікових і пізнавальних можливостей школярів. В основу побудови змісту та організації процесу навчання математики покладено компетентнісний підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання предмета є сформовані певні компетентності, як здатності учня застосовувати свої знання в навчальних і реальних життєвих ситуаціях, повноцінно брати участь в житті суспільства, нести відповідальність за свої дії.
2 клас» для загальноосвітніх навчальних. закладів із навчанням російською мовою. (авт. Зміст навчального предмета «Літературне читання» спрямований на розв'язання завдань, визначених у програмі; моделює систему навчання учнів читати і повноцінно сприймати художній твір як мистецтво слова, яке включає розвиток спостережливості, творчої уяви, чуття поетичного слова, здатності сприймати звукові, словесні образи, емоційно реагувати на художнє слово, співпереживати, творити. «Літературне читання. 2 клас». (авт. Новий ступінь навчання природознавства в 2-му класі базується на результатах отриманих у першому класі, де учні ознайомилися з різноманітністю тіл живої й неживої природи.
Коментарі
Дописати коментар