завдання види принципи інспектування днз

Інспектування дошкільних навчальних закладів 1.Завдання інспектування ДНЗ. Вимоги до інспектора. Принципи його роботи. Основними завданнями інспектування є:здійснення контролю за дотриманням освітнього законодавства .Спеціалісти,які направляються на інспектування, повинні мати і предявити обєктам перевірки документи, що підтверджують їхні повноваження (наказ, вказівку, розпорядження, лист відділу освіти, копію плану-графіка здійснення перевірок), або підтвердити ці повноваження іншим способом (телефонограма, усне повідомлення про терміни та тематику інспекційних перевірки). Форми, види, тематика і терміни інспекційної перевірки відділу освіти мають бути узгоджені з райдержадміністрацією.


Інспектування (від лат. inspectore - наглядати) - це встановлена Міністерством освіти і науки України система державного контролю за виконанням закладами та установами освіти постанов, директив уряду в галузі освіти, навчальних планів та програм, інструкцій, наказів і розпоряджень керівних органів поряд із практичною допомогою об'єктом контролю, вжиттям заходів щодо запобігання й усунення недоліків. Шкільна інспекція представлена інспекторами Міністерства освіти і науки України, інспекторами управління освіти обласних державних адміністрацій, інспекторами відділів освіти районних державни.


1.Завдання інспектування ДНЗ. Вимоги до інспектора. Принципи його роботи. 7.Стилі керівництва в роботі інспектора. 1. Види інспектування та підготовка до їх проведення. 2.Перевірка навчально-виховної роботи в групах раннього віку. 4.Перевірка завідуючої ДНЗ організації дитячого харчування. 5.Специфіка аналізу проведення семінарів та семінарів-практикумів в ДНЗ. 6.Перевірка підготовки та проведення педагогічних рад в ДНЗ. Актуальність тем педрад, ведення документації. 7.Перевірка роботи завідуючої: керівництво виховною та методичною роботою.


Дані методичні рекомендації містить матеріали щодо організації контрольно-діагностичної функції в дошкільному навчальному закладі. Ви знайдете відповіді на питання: як оцінити результативність праці педагога; що таке якість й ефективність контролю; нормативно-правова база його організації.. Інші методичні матеріали на урок Дошкілля скачати.


&n Іомпонент реалізації принципу інтеграції в освітньому процесі дошкільного закладу, зазначимо, що водночас інтегруються і різні види діяльності дітей. Так, освітній процес, побудований. на засадах інтеграції, передбачає не тільки і не стільки систему організованих. занять, метою яких є реалізація певного пізнавального змісту. Найголовнішим є те, що весь період проживання кожної теми наповнюється різними видами діяльності дітей – пізнавальної, мовленнєвої, художньо-продуктивної, театралізованої, рухової та ігрової, які об’єднуються ідеєю пошуку взаємозв’язків ключових понять теми у навкол.


Інспектування роботи з розділу ознайомлення з природою вимагає від інспектора глибокого знання програми, методики роботи з дітьми, природи рідного краю. Організуючи перевірку дитячого закладу, інспектор повинен відповідно підготуватися: ознайомитися з матеріалами попередніх перевірок з тим, щоб під час обстеження можна було визначити тенденцію росту педагогічного колективу за тими чи іншими питаннями — що з'явилося нового в роботі, в чому виявився творчий підхід, як долаються недоліки у навчально-виховній роботі, відзначені під час попередньої перевірки.


Інспектування системи фізичного виховання в дошкільних закладах. ⇐ ПредыдущаяСтр 106 из 150Следующая ⇒. Читайте также . На інспектора покладається обов'язок систематичного та всебічного вивчення навчально-виховного процесу в дитячих садках, аналізу результативності фізичного виховання; виявлення, розповсюдження та впровадження передового досвіду; вживання оперативних заходів щодо найшвидшого усунення встановлених недоліків та ліквідування тих причин, які їх викликали; надання дійової методичної допомоги дошкільним працівникам в успішному та повному вирішенні завдань фізичного виховання.


Залежно від змісту навчального матеріалу обирають спосіб його засвоєння, тобто конкретний метод навчання. Наприклад, опанування знань про навколишню дійсність вимагає передусім зорового, слухового та інших видів сприймання, а отже, наочних і практичних методів. Осмислення матеріалу забезпечують бесіда, пояснення, розповідь, тобто словесні методи. Використовувані у дошкільній дидактиці методи навчання класифікують за різними ознаками.


Завдання особистісно орієнтованого підходу до дитини: збагачення її духовної культури; формування в дитини високого рівня моральності; забезпечення повноцінного гармонійного розвитку дитини (С.Кулачківська). Реалізованість особистісно-орієнтованого підходу до дітей: використання диференційованих завдань; робота в групах, парах; відзначення успіхів


Організовані форми навчання в дошкільному навчальному закладі. Загальновизнаним є факт, що провідною формою організації навчання вихованців ДНЗ є заняття, а в школі - урок. Використання занять та уроків в якості основної форми навчання дітей обгрунтував Я. А. Коменський, який в педагогічній праці "Велика дидактика" дійсно охарактеризував класно-урочну систему як "універсальне мистецтво навчання всіх усьому", розробив правила організації школи (поняття - шкільний рік, чверть, канікули), чіткий розподіл і зміст усіх видів роботи, обґрунтував дидактичні принципи навчання дітей.


У ДНЗ нашої країни даний напрям поки що не надто добре розвинене, але ситуація поступово змінюється з кожним роком. Для чого це взагалі потрібно? . Суть же технології проектної діяльності в ДНЗ полягає в такій організації освітнього процесу, при якій діти з бажанням отримують теоретичні та практичні дані, беруть участь у заходах творчого плану, а також вирішують постійно ускладнюються завдання найрізноманітнішого характеру. Будь-який проект обов'язково повинен мати не тільки пізнавальну, а й прагматичну цінність.


Організація навчально-виховного процесу у дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно до Закону України "Про дошкільну освіту" і спрямована на реалізацію основних завдань дошкільного навчального закладу. Зміст навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі визначається Базовим компонентом дошкільної освіти і реалізується відповідно до програм розвитку, навчання, виховання дітей “Дитина”, “Малятко”, “Українське дошкілля”, "Дитина в дошкільні роки", "Зернятко", що рекомендовані Міністерством освіти і науки України.


Основними завданнями ДНЗ є . 2. Вдосконалювати роботу спрямовану на збереження та зміцнення фізичного, психічного та соціального здоров’я дітей шляхом активізації фізкультурно-оздоровчих видів діяльності. 3. Продовжувати роботу щодо створення безпечного предметно-розвивального середовища як необхідної умови формування навичок екологічно-доцільної поведінки та позитивного відношення до праці у дошкільників. 4. Продовжувати роботу щодо забезпечення цілісного підходу до формування мовленнєвої компетенції дошкільників у світлі програми виховання і навчання дітей від 2-х до 7-ми років «ДИТИНА».


Перспективний план інспектування дошкільних навчальних закладів комбінованого та компенсуючого типів, спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладів, та позашкільних навчальних закладів, віднесених до незначного ступеня ризику, на 5 років. 4908 переглядів. 1 файл. Довідка про перспективний план державного нагляду (контролю) на 2015-2019 роки. Опублікував admin1. Дата публікації 02/07/2016.


Принципи і типи навчання. У процесі навчання поєднуються різноманітні об’єк¬тивні і суб’єктивні чинники. Попри важливість кожного з них, ефективність навчання залежить передусім від їх гар¬монійної єдності та взаємодії, а також підпорядкування їх дидактичним принципам (принципам навчання). Принципи навчання. Будь-яка діяльність вибудовуєть¬ся на певній основі, має своє сутнісне начало. У навчальній діяльності важливо, щоб пропоновані дітям знання і спосо¬би їх осягнення відбувалися за стрункою, логічно вмотиво¬ваною, зорієнтованою на можливості дітей системою.


§ Інтеґрація як дидактичний принцип. Під принципом інтеґрації розуміється стан пов’язаності, взаємопроникнення і взаємодії окремих освітніх галузей, що забезпечують цілісність освітнього процесу. Зміст програми, за якою працює ДНЗ, охоплює сукупність освітніх напрямів, які забезпечують формування культури інженерного мислення і розвиток дітей із урахуванням їхніх вікових та індивідуальних особливостей. Програмні завдання такого виду інтеґрованих занять відображають, як і при способі «підпорядкування», у першу чергу, зміст специфічного стрижневого компонента, а потім - частину загального змісту. Допоміжний компонент змісту не вирішує своїх специфічних завдань.


Закон України «Про дошкільну освіту»: система дошкільної освіти; повноваження ДНЗ; типи ДНЗ; права дитини у сфері дошкільної освіти; принципи і завдання дошкільної освіти; права та обов’язки педагогічних працівників тощо. Закон України «Про охорону дитинства»: система заходів щодо охорони дитинства; основні принципи охорони дитинства; організація охорони дитинства; права та свободи дитини; права, обов’язки батьків за виховання та розвиток дитини тощо. Конвенція ООН про права дитини. Права дитини та захист її прав на державному і міжнародному рівнях.


адміністрацій та керівників навчальних закладів щодо здійснення контролю та оцінювання діяльності дошкільних навчальних закладів (далі – ДНЗ). Відповідно до статті 21 Закону України «Про дошкільну освіту» державний контроль за діяльністю ДНЗ незалежно від підпорядкування, типів і форми власності здійснюється з метою забезпечення реалізації єдиної державної політики у сфері дошкільної освіти. Атестація – основна форма державного контролю, спрямована на визначення ефективності роботи ДНЗ відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти, результативності навчально-виховного процесу, аналізу по.


Навчально-методичний посібник «Організаційно-методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах ДНЗ». / Компанець Н.М., Луценко І.В., Коваль Л.В. – К.: Видавнича група «Атопол», 2018. – с. –100. У посібнику розглянуто організацію психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у інклюзивному закладі дошкільної освіти. Робота з дитиною дошкільного віку в умовах соціально-педагогічного патронату здійснюється на основі наступних документів. Закон України «Про освіту» Закон України «Про дошкільну освіту» Наказ МОН «Про здійснення соціально-педагогічного патронату» від 17.12.08 № 1/9-811. * © Компанець Н.М., 2018.


. Визначення принципів навчання дітей дошкільного віку.1 Принцип науковості.2 Принцип наочності.3 Принцип доступності.4 Принцип активності і свідомості.5 Принцип систематичності, послідовності і поступовості. Висока інтенсивність процесу формування особистості в період дошкільного дитинства дозволяє особливо ефективно здійснювати педагогічну взаємодію з дитиною і вирішувати завдання його розвитку, виховання і навчання [1, с. 39]. Одночасно у дітей формується більш лояльне ставлення до праці, інтерес до трудової діяльності дорослих, працьовитість.


Одним з зважливих завдань управління навчальним закладом є створення кадрових умов для навчального закладу. Одним із формальних показників наявності кадрових умов є відповідальність складу працівників навчального закладу штатному розкладу, наповненість усіх вакансій. Надзвичайно важливо для нормального функціонування навчального закладу є створення відповідних психологічних умов.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз англ мова 9 клас 5 рік навчання кучма морська

шара чит 1.3

сила тёмная обратная сторона сказки прохождение читать